עדכון המסע – 08/09/19

לפני שאני מתחיל בעדכון, אני רוצה להגיד המון תודה לניימן, מי שמנהל את הבלוג של ניימן 3.0, על האזכור באתר שלו על המסע שלי. אזכור קטן, אבל עשה הבדל גדול והתחלתי לראות לינקים מכל העולם, אפילו מאוגנדה! עדיין לא קיבלתי מכתבים מנסיך ניגרי שצריך עזרה, אבל קיבלתי בוסט ענק של צופים. אז שוב המון תודה, וכמובן, אם אתם רוצים את הבלוג שאני קורא אותו תדירות ויש בו את הביקורות ואת מועדון הקריאה הטוב ביותר, מוזמנים לגשת אליו:

https://www.neiman.co.il/

ועכשיו להמשך המסע.

בעקבות אייקון הבא עלינו לטובה, לקחתי קצת הפסקה כדי להתעדכן מחדש בכל הספרים של סנדרסון שקראתי ממזמן, ולכן לקחתי הפסקה עד אחרי החגים. אבל מתברר, שאני מתגעגע מאוד, ואתחיל לפרסם ביקורות כבר החל מהשבוע הבא! אז לשמחתי, ומקווה שגם לשמחתכם, המסע ימשיך מהר יותר מכפי שאתם מצפים, והפעם אנחנו הולכים ללכת בעידן המודרני, שנקרא גם "עידן הייאוש" או "העידן הרביעי".

תקופת הזמן שאני הולך להתמקד בה היא מהחורבן הגדול ועד לחורבן השני, שמתרחש בתקופת מלחמת הכאוס, המתוארת בספר "דרקוני להבת קיץ". לאחר שמורידים את כל הספרים שקראתי בעבר (כולל הרשומות והאגדות, שאין צורך להתעכב עליהם), מתברר שהפעם יש לי לקרוא 33 ספרים, בעוד מסע העבר היה 28 ספרים והשלב האחרון של העידן החמישי הוא 31 ספרים. כמובן שהכול נתון לשינוי, כי יכול להיות שארצה לחזור ולקרוא ספרים שאני חושב שאני זוכר ורק אתם מרוויחים מזה. ולכן, ככל הנראה, בעידן החמישי, אתן סקירות גם לספרים שכבר קראתי, כדי שיהיה באמת המדריך המקיף ביותר לתקופה שלא כל-כך נחקרה כאן בארץ, ובתרגום יש לנו רק את "נשמת הרוח", "מלחמת הנשמות" ו"כוהנת האופל". 7 ספרים מתוך 63 ספרים. 

אז מה מחכה לנו בהמשך?

קודם כל, המסע ישלים את כל הסדרות שחלקן היו בעבר, כמו "הגיבורים", "הלוחמים", "הרשעים" ו"סדן הזמן". אתמקד בסדרות כמו "הקלאסיקות", "שישיית המפגשים", "רשומות רייסטלין" ו"ההקדמות". חלק מהספרים יהיו מדהימים וחלקם יהיו… בעייתיים.

אז מקווה לראותכם פה שוב ביום ראשון הבא, ותביאו את החברים שלכם!

כתיבת תגובה